środa, 12 sierpnia 2015

Prolog

   Jakie są dla mnie najważniejsze wartości w życiu? Wiele osób powie, że sława i pieniądze. Z zewnątrz tak by się mogło wydawać, ale tak nie jest. Zyskałem je dzięki ciężkiemu wysiłkowi, wiarą w siebie i w swoje możliwości. Musiałem wyprowadzić się z rodzinnego miasta, kiedy miałem kilkanaście lat, aby móc trenować. Tyle wyrzeczeń, tyle cierpień. Nikt tego nie widzi. Jestem normalnym dwudziestolatkiem, śpię, chodzę, jem, czytam, oglądam, gram w piłkę, robię zakupy, biegam, robię to co wszyscy ludzie. 
  Dlaczego miałbym się wyróżniać? Dlatego, że matka natura dała mi ładną buzię? 
Chciałbym mieć dziewczynę, która zobaczy we mnie kogoś więcej niż tylko przystojnego sławnego chłopaka. Proszę o tak wiele? 

,,Kocha mnie i nienawidzi tylko tego nie wie" 


_______________
Witam! Zaczynam opowiadanie z Johannem :D W głowie mam pomysł, ale jak go przelać na papier? Może wyjdzie, może nie.... Proszę o wyrozumiałość....

PROSZĘ O KOMENTARZ!
Pozdrawiam Marth_forf_heheszky


4 komentarze:

  1. Pojawiam się!Kolejne opowiadanie o Jahannie.Boze świat jest piękny!♡♡♡ Czy ktoś zechce piękną buźkę Johanna??
    Najważniejsze,że masz pomysł a reszta sama przychodzi.Po prologu mogę stwierdzić,że będzie ciekawie.Czekam na jedynkę! :*** Proszę poinformuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Johanie!!! Zapowiada się BARDZO ciekawie. Czekam na rozdziały.
    Zapraszam do mnie http://nienawisc-a-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! ;*
    Tak więc jestem!
    Prolog zapowiada całkiem ciekawą historię. Zaintrygował mnie, tak Ci powiem, Kochana. ;D
    Cóż, nie ukrywam- Norwedzy to nie całkiem moje klimaty, aczkolwiek lubię to, jak piszesz, a to jest silniejsze. ;D
    Wsiadam do tego wagonu!
    Proszę, informuj mnie o następnych. ;**
    Już lecę do jedyneczki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sadzac po prologu opowiadanie moze byc ciekawe, zastanawiam sie jak rozwiniesz fabule. Wybacz krotki komentarz, ale pisze z tel i nie przeciagajac lece czytac pierwszy rozdzial.
    nauczysz-sie-mnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń